Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

«Δεν είμαι δολοφόνος για να τον σκοτώσω»



Από τις χειρότερες καταστάσεις που μπορεί να ζήσει μια μάνα, είναι η αναβίωση της δολοφονίας του ίδιου της του παιδιού μέσα σε μια «παγωμένη» δικαστική αίθουσα. Και όμως η Ειρήνη Μαζαράκη, μητέρα της 36χρονης σολίστ Παναγιώτας, που τον Σεπτέμβριο του 2008 δολοφονήθηκε και στη συνέχεια θάφτηκε από τον σύζυγό της, καθηγητή μουσικής, ...
Γιάννη Κατσιλάμπρο, είναι αναγκασμένη να ζήσει και αυτόν τον «Γολγοθά»…

Από τις 15 Ιανουαρίου 2010, καθισμένη στο ακροατήριο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Αθηνών παρακολουθεί με δάκρυα στα μάτια την αναβίωση του πρωτοφανούς εγκλήματος που συντάραξε το πανελλήνιο. Άκουσε τον γαμπρό της, έναν άνθρωπο που είχε σαν παιδί της, να ομολογεί με απόλυτη κυνικότητα τη δολοφονία της κόρης της και να κάνει λόγο για «βρομοδουλειές», όταν κλήθηκε να περιγράψει τη σπουδή του να εξαφανίσει το πτώμα. Είδε τα πεθερικά της να καταθέτουν από το βήμα του μάρτυρα και να μιλάνε ακόμα(!) και για «επιθετική συμπεριφορά» της μικροκαμωμένης και αδικοχαμένης σολίστ απέναντι στο δολοφόνο-σύζυγό της.

Η τραγική μητέρα χρειάστηκε να συγκρατήσει την οργή της αρκετές φορές, προκειμένου να μην ξεσπάσει. Ακόμα και όταν βρέθηκε τετ α τετ με τον κατηγορούμενο γαμπρό της, πήρε μια βαθιά ανάσα και προσπάθησε να δείξει τη δέουσα αυτοσυγκράτηση.


Ο δράστης Γιάννης Κατσιλάμπρος κατά την προσαγωγή του στο διακαστήριο
Ο δράστης Γιάννης Κατσιλάμπρος κατά την προσαγωγή του στο διακαστήριο
«Ήθελα να ήμουν λίγο πιο κακιά, ώστε να μπορώ να τον σκοτώσω. Να τον βγάλω από τη μέση. Και μετά να έδινα μια στο κεφάλι μου και να έφευγα και εγώ. Αλλά δεν μπορώ να το κάνω. Έχω τα παιδιά μου και τα εγγονάκια μου, τα οποία πρέπει να μεγαλώσω. Εγώ, βλέπετε, δεν είμαι δολοφόνος. Το μόνο που κάνω είναι να κλαίω για το παιδί μου και παρακαλάω το Θεό να μου δίνει κουράγιο για να μεγαλώσω τα παιδιά της», λέει ξεσπώντας η χαροκαμένη μάνα.

Η επικοινωνία μας έγινε αργά το βράδυ της Πέμπτης και η συζήτηση διήρκησε αρκετή ώρα, ικανή να απαντηθούν όλα όσα έχουν ακουστεί (μέχρι σήμερα) στο ακροατήριο κατά την εκδίκαση του ειδεχθούς εγκλήματος. Από την κυνική ομολογία του κατηγορούμενου μέχρι και την κατάθεση της μητέρας του που, μεταξύ άλλων, είπε ότι η 36χρονη σολίστ έδερνε(!) τον σύζυγό της.

«Όλα αυτά που ακούγονται από την πλευρά του δολοφόνου είναι ψέματα. Αν είναι δυνατόν μια κοπελίτσα με ύψος 1.65 να δείρει έναν άντρα 1.90. Αλλά εκτός από αυτό, η παιδεία της Παναγιώτας δεν επέτρεπε να συμβεί αυτό το πράγμα. Η μητέρα του κατηγορούμενου είπε ότι η Παναγιώτα μια φορά τον έδειρε, επειδή δεν έκοψε καλά τις πατάτες. Τι άλλο να πούμε μετά από αυτό; Μόνο ντροπή…», λέει η χαροκαμένη μάνα, η οποία αναφέρεται και στην αμετανόητη συμπεριφορά που επιδεικνύει ο κατηγορούμενος από την πρώτη ημέρα της δίκης.

«Ποτέ δεν ζήτησε μια συγγνώμη. Ακόμα και σήμερα εμφανίζεται αμετανόητος, καθώς μιλάει για τη σορό της Παναγιώτας και λέει «το πτώμα». Ποιο δηλαδή είναι αυτό το πτώμα; Η δική του η μητέρα ήρθε και τον υποστήριξε στη δίκη. Εγώ το παιδί μου πώς θα το υποστηρίξω; Αλλά και τα δικά του τα παιδιά, έχουν σήμερα τη μάνα τους να την υποστηρίξουν κάποια στιγμή; Τα δικά του τα παιδιά δεν τα σκέφτηκε και κατάφερε να μιλήσει απλά για ένα πτώμα; Ποιο πτώμα; Μια γυναίκα που αγκάλιαζε επί 18 χρόνια, που έκανε δυο παιδιά μαζί της; Μια γυναίκα που υποτίθεται ότι λάτρευε;», λέει με φωνή που σπάει.

Και συνεχίζει: «Εγώ το παιδί μου το έχασα. Για να πω να τον σκοτώσω, δεν μπορώ να σκοτώσω. Δολοφόνος είμαι εγώ; Αλλά εκείνος είναι κτήνος. Είναι άνθρωπος αυτός; Ο μεγαλύτερος δολοφόνος είναι, ο οποίος μάλιστα έπαιζε θέατρο επί μια ολόκληρη εβδομάδα».

Το σημείο όπου έθαψε τη σύζυγό του
Το σημείο όπου έθαψε τη σύζυγό του
Από την Ειρήνη Μαζαράκη ζητήσαμε να μας μιλήσει και για τη μέχρι σήμερα συμπεριφορά που έχουν επιδείξει οι γονείς του δράστη.

«Μας έκανε εντύπωση ότι ούτε ο πρώην καθηγητής Ιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Νικόλαος Κατσιλάμπρος, ούτε η μητέρα του δράστη, ζήτησαν μια συγγνώμη στο δικαστήριο», της λέμε.

«Το μόνο που είπε ο πατέρας του είναι ότι είναι σίγουρος πως στην οικογένεια Μαζαράκη τα παιδιά του γιου του (σ.σ. ένα αγοράκι 6,5 ετών και ένα 3χρονο κοριτσάκι) περνάνε πάρα πολύ καλά. Αλλά και η μητέρα του δεν έχει ζητήσει ποτέ συγγνώμη. Να σκεφτείτε, είχε χαθεί το παιδί μου για μια εβδομάδα και δεν γύρισε να μας πει τίποτα. Αλλά και στην κατάθεσή της στο δικαστήριο τη χαντάκωσε την κόρη μου.

Οι γονείς του δράστη προσπαθούσαν να βγάλουν στην επιφάνεια τις περγαμηνές, τα πλούτη τους και μέχρι σήμερα δεν έχουν δώσει ένα ευρώ για τα εγγονάκια τους. Ούτε τα Χριστούγεννα δεν τους έκαναν ένα δώρο. Από την άλλη, ο δολοφόνος μας ζητά με αγωγή που κατέθεσε να έχει επικοινωνία με τα παιδιά του μέσα στη φυλακή. Απίστευτα πράγματα», απαντάει επισημαίνοντας ότι το μόνο που επιθυμεί είναι η απόδοση Δικαιοσύνης για τη μνήμη της αδικοχαμένης κόρης της…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου