Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Διάσημοι δυσλεξικοί



Διάσημοι δυσλεξικοί


Αυτή τη φορά είναι η σειρά των παιδιών να μας "δείξουν" τους άλλους και να μας πουν:
"Ποιός σας είπε ότι δεν μπορώ και γω να γίνω σαν έναν από αυτούς, χωρίς να πρέπει πρώτα να μοιάσω σ' εκείνους που εσείς συνήθως με συγκρίνετε;"

Anthony Andrews - ηθοποιός. "Το να καταφέρω να κάνω τις λέξεις να μην χοροπηδούν και μάθω να διαβάζω, ήταν μια επίπονη διαδικασία με συνεχείς προσπάθειες, κατά τη διάρκεια των ετών. Βρίσκω ακόμα δυσκολίες στην ανάγνωση, η ορθογραφία μου είναι πολύ κακή και γράφω συχνά τους τηλεφωνικούς αριθμούς λανθασμένα".



David Bailey - φωτογράφος. "Στην ηλικία 59 γράφω με δυσκολία ένα γράμμα και ακόμα γράψω τους αριθμούς ανάποδα. Στο σχολείο, μ’ έβαλαν σε τάξη για "ηλίθιους". Οι Βρετανοί δυσφημούν την οπτική έκφραση ως κάτι που χρησιμοποιεί κάνεις τα Σαββατοκύριακα. Μην έχοντας, φαίνεται, συνειδητοποιήσει ότι οι οπτικοί άνθρωποι είναι πιο τυχεροί από τους λεκτικούς, δεν περιορίζονται από το λεξιλόγιό τους. Και ποιος μπορεί να πει τι είναι κανονικό και τι όχι? Ίσως οι δυσλεκτικοί να είναι οι έξυπνοι. Ποιος θέλει να είναι ακαδημαϊκός, εν πάση περιπτώσει? Οι περισσότεροι από αυτούς είναι οπτικά αναλφάβητοι - και η τέχνη δεν είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που μπορείτε να διδάξετε. Είναι φυσικό χάρισμα."


Harry Belafonte - "Μεγάλωσα σ’ ένα παιδαγωγικό σύστημα όπου κανένας δεν καταλάβαινε την έννοια των μαθησιακών δυσκολιών. Στις δυτικές Ινδίες, συνεχώς με κακομεταχειριζόταν επειδή επιτρεπόταν το κτύπημα των μαθητών."


Dennis Bergkamp - ποδοσφαιριστής.











Marlon Brando - ηθοποιός.
















Richard Branson - επιχειρηματίας, ιδρυτής των Virgin enterprises. "Σε ηλικία οκτώ ετών δεν μπορούσα ακόμα να διαβάσω. Σύντομα κατέληξαν να με κτυπούν μια-δυό φορές την εβδομάδα επειδή έκανα κακή εργασία ή επειδή μπέρδευα τις ημερομηνίες από τις μάχες."



Sarah Brightman - ηθοποιός και τραγουδίστρια.





Stephen J. Cannell - σεναριογράφος, παραγωγός, & σκηνοθέτης. " Δεδομένου ότι ήμουν ο ποιο χαζός στην τάξη μου, δεν μου άφησε ποτέ περιθώρια να προσπαθήσω για την τελειότητα, έτσι ήμουν ευτυχής γράφοντας για να διασκεδάσω τον εαυτό μου. Αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος ν’ αρχίσει κανείς."


Gary Chapman - συγγραφέας σεναριογράφος. "Δεν ήμουν καθόλου καλός στο σχολείο. Ήμουν δυσλεκτικός, αλλά χωρίς κανείς να το ‘χει διαγνώσει. Παρακολούθησα τη θεραπευτική τάξη κι απέτυχα σ’ όλα εκτός από την τέχνη"


Agatha Christie - συγγραφέας. Θεωρείται η ευρύτερα δημοσιευμένη και με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία συγγραφέας όλων των εποχών, το έργο της "η ποντικοπαγήδα" ήταν ένα από τα πιο πολυπαιγμένα έργα της αγγλικής ιστορίας θεάτρου. Έγραψε για τον εαυτό της, "το γράψιμο και ο συλλαβισμός ήταν πάντα τρομερά δύσκολα για μένα. Οι επιστολές μου ήταν χωρίς την πρωτοτυπία. Ήμουν εξαιρετικά κακή ορθογράφος και έχω παραμείνει έτσι μέχρι σήμέρα."


Winston Churchill. "Οι σχολικές ημέρες μου μ’ είχαν αποθαρρύνει αρκετά. Δεν ήταν ευχάριστο να αισθάνεσαι εκτός τάξης κι ότι είσαι τόσο πίσω στην αρχή του αγώνα." 


Dr Simon Clemmet - σε ηλικία 28 ετών, στο πανεπιστήμιο του Stanford της Καλιφόρνιας, ήταν ο Άγγλος επιστήμονας που ανέλυσε την ένωση άνθρακα η οποία βρέθηκε σε μετεωρίτη από τον Άρη. Είχε τη ταμπέλα του "αργού" στο σχολείο έως ότου εντοπίστηκε η δυσλεξία του. Σε ηλικία 11 ετών πήρε χαμηλό βαθμό σε μια σχολική έκθεση για την επιστήμη, στην ίδια έκθεση επίσης αναφερόταν, ότι είχε περιθώρια βελτίωσης στα μαθηματικά. Μόλις πιστοποιήθηκε ότι ήταν δυσλεκτικός, σε ηλικία 12 ετών άκμασε και αυξήθηκε η εμπιστοσύνη του. Ακόμα και τώρα, δεν μπορεί να γράψει μια επιστολή χωρίς τον ορθογραφικό έλεγχο του υπολογιστή του. Στέλνει συχνά με φαξ τα επιστημονικά έγγραφά του στον πατέρα του στην Αγγλία για να διορθώσει τα ορθογραφικά του λάθη. Αυτή τη στιγμή ολοκληρώνει το PHD του στην φυσική χημεία.


Brian Conley - κωμικός και ηθοποιός. "Δεδομένου ότι δεν μπόρεσα να ακολουθήσω τους άλλους στο σχολείο, διαγράφηκα.

Ένας από τους δασκάλους μου είχε πει - Brian, δεν θα μπορέσεις ποτέ να προχωρήσεις επειδή δεν συγκεντρώνεσαι. Το μόνο που θέλεις είναι να κάνεις τη τάξη να γελάει. Τώρα μπορώ να διαβάσω, αλλά το γράψιμό μου είναι χάλια και συλλαβίζω φωνητικά".








Tom Cruise - ηθοποιός. "η παιδική μου ηλικία ήταν εξαιρετικά μοναχική. Δεν είχα πολλούς φίλους. Ήμουν δυσλεκτικός και πολλά παιδιά με κορόιδευαν. Εκείνη η εμπειρία μ’ έκανε να κλειστώ στον εαυτό μου γιατί μαθαίνεις σιγά-σιγά να αποδέχεσαι σιωπηρά την κακομεταχείριση και τον εμπαιγμό". "Έπρεπε να εκπαιδεύσω τον εαυτό μου να συγκεντρώνω την προσοχή μου. Έγινα πολύ οπτικός κι έμαθα πώς να δημιουργώ διανοητικές εικόνες προκειμένου να κατανοώ αυτά που διάβαζα."


Leonardo da Vinci. "Θα πρέπει να προτιμάτε έναν καλό επιστήμονα χωρίς λογοτεχνικές δυνατότητες από έναν εγγράμματο χωρίς επιστημονικές δεξιότητες."


Jonathan Dalby - μυθιστοριογράφος. "Έχω το πρόβλημα να συμπληρώνω φόρμες και συχνά ξεχνώ καθημερινές λέξεις. Η γραφή μου είναι από άποψη πρακτικής εφαρμογής ανεξιχνίαστη, ακόμη και σε μένα. Άρχισα με το γράψιμο μικρών ιστοριών κι ενώ ήθελα πραγματικά να γράψω μεγαλύτερα έργα, η έκταση της προσοχής μου δεν έφτανε μέχρι εκεί. Όταν ένας φίλος με δίδαξε το πώς να χρησιμοποιώ τον υπολογιστή, μεταμορφώθηκε το γράψιμό μου."


Ronald Davis - αμερικανικός συγγραφέας του "το δώρο της δυσλεξίας" και εκατομμυριούχος. "Στην ηλικία των 12, θεωρήθηκα διανοητικά καθυστερημένος. Σε ηλικία 38 ετών μπορούσα να σημειώσω 169 στο τεστ του δείκτη νοημοσύνης αλλά δεν μπορούσα να διαβάσω έναν κατάλογο εστιατορίου. Αυτό που ένας μέσος άνθρωπος θα διάβαζε σε 5 λεπτά εμένα μου έπαιρνε μια ώρα."


Mike Drury - ο μηχανικός που εφηύρε τις «κουβέρτες» ελαστικών για τ’ αυτοκίνητα Grand Prix και είχε το 1995 μια επιχείρηση με κύκλο εργασιών £500,000 και κέρδη £150,000. Η πιο πρόσφατη κατάταξή του, που αναμένεται να διπλασιάσει τον κύκλο εργασιών, είναι για τις θερμαινόμενες επικαλύψεις στα βλήματα αέρα cruise GEC Marconi. Άλλα προγράμματα κυμαίνονται από τη θέρμανση του βιομηχανικού γράσου στα κατώτατα σημεία ενός ορυχείου χρυσού στην Αυστραλία, έως την προστασία του σκυροδέματος στην κορυφή του υποστηρίγματος Fuji στην Ιαπωνία. Είναι ένας δυσλεκτικός που δεν μπορεί να γράψει ακόμα και μια επιταγή.


Thomas Edison. "Οι δάσκαλοί μου έλεγαν ότι το κεφάλι μου είναι κλούβιο. ..

ο πατέρας μου νόμιζε ότι ήμουν ηλίθιος, και σχεδόν πείστηκα ότι ήμουν."


Dorothy Einon - ψυχολόγος και συγγραφέας, ομιλητής στο πανεπιστημιακό κολέγιο του Λονδίνου.


Albert Einstein. Μου είπε ότι οι δάσκαλοί του έλεγαν ότι ...


ήταν διανοητικά αργός, ακοινώνητος, και "χαμένος" στα ανόητα όνειρά του...- Hans Α. Einstein, για τον πατέρα του.


Sophy Fisher - δημοσιογράφος, πρώην ανταποκρίτρια του BBC στη Γενεύη. "Βλέπω τα παιδιά σήμερα να προσπαθούν να κάνουν όσα έκανα κι εγώ για να σταματήσω τους υπόλοιπους ανθρώπους από το να βλέπουν μόνο τις αποτυχίες τους - αναστατώνοντας την τάξη, να κρύβονται, να επικαλούνται ανύπαρκτες ασθένειες, να χάνουν τις εργασίες τους. Τα γράμματα στις σελίδες ήταν χωρίς νόημα, χωρίς περισσότερη λογική από το «spaghetti» του αλφάβητου. Στο σχολείο του χωριού μου δεν θα μπορούσα να κρύψω πραγματικά το γεγονός ότι ήμουν η ηλίθια της τάξης." Πήγε τελικά στο πανεπιστήμιο του Cambridge.


Gustave Flaubert - γάλλος μυθιστοριογράφος. Σ’ ένα γραπτό σχετικά με εκείνον λέει η ανιψιά του "σε μια επίμονη προσπάθεια να καταλάβει τα σύμβολα δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα περισσότερο από το να ξεσπάσει σε λυγμούς... Για πολύ καιρό δεν θα μπορούσε να καταλάβει τη στοιχειώδη σύνδεση που έκανε δυο γράμματα μια συλλαβή, πολλές συλλαβές μια λέξη."


David Fogel – Διευθυντής αγοροπωλησιών της Hamleys. Ξεκίνησε την αλυσίδα Toy Stack. Άφησε το σχολείο στα 15 «μαρκαρισμένος» ως ανεπίδεκτος μάθησης. "Τώρα ξέρω ότι είμαι δυσλεκτικός, μα τότε ήμουν ο αργός."


Esther Freud – μυθιστοριογράφος. "Όταν ήμουν περίπου 12, αποφάσισα ότι θα γινόμουν ηθοποιός. Αισθάνθηκα ότι το να γίνω συγγραφέας ήταν μια σταδιοδρομία πολύ μοναχική – έβρισκα την ορθογραφία και το γράψιμο δύσκολα - δεν ήξερα για τους επεξεργαστές κειμένων εκείνες τις ημέρες."


Noel Gallagher - Oasis Rock Group, στιχουργός-συνθέτης. "Έχω πρόβλημα με λέξεις που έχουν πάνω από έξι γράμματα. Φαίνεται ότι όταν με «φτιάξανε» κάποιος έκανε αστεία. Μπορείτε να το φανταστείτε? "Κάνετε αυτόν τον τύπο συγγραφέα, αλλά θα τον κάνουμε να γράφει με το αριστερό χέρι του και να παίξει την κιθάρα με το δεξί!". Οι σχολικές ημέρες ήταν οι χειρότερες της ζωής μου. Μια φορά ο δάσκαλος της μουσικής μου είπε: "Δεν έχεις ιδέα από μουσική. Δεν ξέρεις ούτε καν τις κλίμακες".


A.A. Gill - δημοσιογράφος. "Οι σχολικές μου εργασίες ήταν χάλια. Ακόμα θυμάμαι μερικά από τα αγενή σχόλια, όπως "δεν υπάρχει νόημα να μελετάς ιστορία. Δεν μπορείς ούτε καν να γράψεις". Από εκείνη τη μέρα κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για να αντισταθμίσει τη δυσλεξία του. Τα άρθρα του είναι δυσανάγνωστα κι έτσι τα υπαγορεύει.


Duncan Goodhew - κολυμβητής. "Το να είσαι δυσλεκτικός δεν κάνει τη ζωή εύκολη, αν και υπάρχουν κάνα δυο πλεονεκτήματα.

Οι δυσλεκτικοί τείνουν να σκέφτονται σφαιρικά επειδή η δημιουργική πλευρά του εγκεφάλου τους είναι πιο κυρίαρχη από τη λογιστική πλευρά, έτσι είναι καλοί στην επίλυση προβλημάτων". Όταν ήταν στο σχολείο τον χαρακτήρισαν "διανοητικώς καθυστερημένο αναλφάβητο".


Danny Glover - ηθοποιός. Τα παιδιά με κορόιδευαν γιατί είχα σκούρο δέρμα,μεγάλη μύτη και ήμουν δυσλεξικός. Ακόμη και ως ηθοποιός, μου πήρε πολύ χρόνο να καταλάβω γιατί οι λέξεις και τα γράμματα ανακατευόταν στο μυαλό μου και μου έβγαιναν διαφορετικά.


Antony Gormley - γλύπτης που κέρδισε το βραβείο Turner.


Hamish Grant - ανώτατο στέλεχος στην επιχείρηση τεχνολογίας Axeon. Παράγουν έναν τύπο μικροεπεξεργαστή. Υπέφερε πολυάριθμους εφιάλτες στο σχολείο. "Επέβαλα στον εαυτό μου να γίνω καλός σε άλλα πράγματα, ειδικά στον αθλητισμό. Αυτό με δίδαξε στην μετέπειτα ζωή μου να μην είμαι νευρικός με τις αποτυχίες και ότι κάθε πρόβλημα είναι μια πρόκληση κι όχι ένα αξεπέραστο εμπόδιο. Έχω μάθει να ζω με τη δυσλεξία. Θυμάμαι τις τελικές εξετάσεις (BSc) στην χημεία -εφαρμοσμένης μηχανικής και την απώλεια ενός τεράστιου μέρους μιας ερώτησης, μόνο και μόνο για "να επανεμφανιστεί" το έγγραφο μετά το διαγώνισμα."


Guy Hands - τράπεζα Nomura. Ένας από τους ισχυρότερους και με μεγάλη επιρροή ανθρώπους στο Λονδίνο. Είναι σοβαρά δυσλεκτικός και έπρεπε να επιλέξει αναγκαστικά τον επιστημονικό κλάδο κι όχι φιλολογικό στο σχολείο, εξετάστηκε προφορικά για την τελική βαθμολογία του. Θα ήθελε να είχε γίνει συγγραφέας ή ηθοποιός, αλλά και η προφορά του είναι επίσης κακή, έτσι αντ' αυτού αποφάσισε να βγάλει χρήματα.


Lord Philip Harris - επιχειρηματίας καταστημάτων χαλιών και εκατομμυριούχος.


Salma Hayek - ηθοποιός. Αγωνίζεται πάντα με την εκμάθηση των διαλόγων της. Χάνει το δρόμο ακόμη κι όταν πηγαίνει σε σημαντικές συνεδριάσεις στο Hollywood. "Είμαι πολύ άσχημα δυσλεκτική. Η ανάγνωση είναι ακόμα πολύ δύσκολη για μένα. Μερικές φορές όταν οδηγώ, ο εγκέφαλός μου μπερδεύει τις κατευθύνσεις."


Johnny Herbert - οδηγός αγώνων Φόρμουλα 1.


Michael Heseltine. έμαθε πολύ αργά να διαβάζει, μπέρδευε τη σειρά των γραμμάτων και ο συλλαβισμός του ήταν ανακριβής. Θεωρήθηκε ότι δεν θα μπορούσε να προχωρήσει στην ακαδημαϊκή του εκπαίδευση. Για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τα βουνά της γραφικής εργασίας ως υπουργός, ζητούσε από τους άλλους να συνοψίζουν και να προετοιμάζουν τις προτάσεις που θα υποβάλλονταν σε μισή σελίδα.


Tommy Hilfiger - σχεδιαστής ενδυμάτων. "Η απόδοσή μου στο σχολείο ήταν πολύ κακή, θεωρήθηκα ως χαζός λόγω της δυσλεξίας μου. Έχω ακόμα πρόβλημα στην ανάγνωση. Πρέπει να συγκεντρωθώ πολύ καλά για να διαβάζω από τ’ αριστερά στα δεξιά, διαφορετικά το μάτι μου πάει στο κατώτατο σημείο της σελίδας."


Anthony Hopkins - ηθοποιός. Η παιδική ηλικία του ήταν "απαίσια" - όχι λόγω έλλειψης γονικής αγάπης, αλλά επειδή ήταν τόσο αβοήθητος στο σχολείο. Ήταν ένα ευμετάβλητο, μοναχικό παιδί του οποίου η μοναδική ευχαρίστηση ήταν να παίζει πιάνο. Ο πατέρας του ανησυχούσε πολύ γιατί ήταν διαφορετικός από τ’ άλλα αγόρια. Θεωρεί ότι η επιτυχία τον έχει κάνει συμπαθητικότερο άτομο. "Αισθάνομαι ότι ανταποκρίνομαι περισσότερο στους ανθρώπους επειδή δεν είμαι και τόσο επισφαλής. Αισθάνομαι ανακουφισμένος που τελικά δεν είμαι διανοητικώς καθυστερημένος όπως νόμιζα."


Dr. Jack R. Horner - παλαιοντολόγος. Έφορος αρχαιοτήτων της παλαιοντολογίας στο μουσείο του Rocies στο Bozeman -Μοντάνα και καθηγητής στο κρατικό πανεπιστήμιο της Μοντάνα, πιστώνεται με την εύρεση περισσότερων απολιθωμάτων, την εξερεύνηση των πιο καινοτόμων τεχνολογιών και έχει καταθέσει τις περισσότερες θεωρίες για τη συμπεριφορά δεινοσαύρων από οποιανδήποτε άλλο. Δεν έχει πανεπιστημιακό βαθμό, έχοντας φύγει από το κολέγιο επτά φορές. Τον απαθανάτισε ως παλαιοντολόγο ο Allen Grant στο "jurassic park". “Μόλις που κατάφερα να τελειώσω το σχολείο. Διαβάζω πραγματικά αργά. Αλλά επιθυμώ να βρω πράγματα που κανένας αλλιώς δεν έχει βρεί, όπως ένα αυγό δεινοσαύρων που να έχει έμβρυο μέσα. Καλά, υπάρχουν 36 τέτοια αυγά στον κόσμο, και βρήκα τα 35.”


Bob Hoskins - ηθοποιός. "Οι δάσκαλοι πίστευαν ότι ήμουν χαζός επειδή διάβασα πολύ αργά. Συνήθιζαν να μου δένουν το ένα χέρι μου πίσω από την πλάτη επειδή ζωγράφιζα τις εικόνες και με τα δύο χέρια. Ο εγκέφαλός μου εργάζεται με δύο τρόπους, αλλά αυτό δεν το παρατήρησαν. Μπορεί να μην πήγαινα στο σπίτι με δάκρυα αλλά πίστευα ότι ήμουν χαζός. Τώρα, αν και διαβάζω πολύ αργά, μαθαίνω την κάθε λέξη, κάτι που είναι φανταστικό για την εκμάθηση των ρόλων μου."


Bertil Hult – ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης (EF) η οποία διευθύνει τις εκπαιδευτικές εκδρομές σ΄ όλη την Αμερική, τις εταιρικές τάξεις και τα ξενόγλωσσα σχολεία, τις εκπαιδευτικές επισκέψεις όλων των ειδών, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αμερικανικής αγοράς ταξιδιών στα γυμνάσια, κι ένα διεθνή πρακτορείο baby sitting. Υπολογίζεται ότι αξίζει $655.5m. Μελέτησε μαθηματικά, χωρίς όμως να τα ολοκλήρωσει. Αντ' αυτού, ξόδεψε τις ώρες του ικανοποιώντας μια επιχειρηματική όρεξη για εισαγωγή και πώληση φτηνών ενδυμάτων από την Ανατολική Ευρώπη. Πήρε την ιδέα των σχολικών διακοπών από ένα άλλο πρόσωπο, επέκτεινε την ιδέα αυτή και δεν κοίταξε ποτέ του πίσω.


Louise Hunt - ηθοποιός, "Gold Blend Girl". "Είμαι χρόνια δυσλεξική, έτσι λέω συχνά τα πράγματα ανάποδα."


John Irving - διεθνώς αναγνωρισμένος συντάκτης. "Η διάγνωση της δυσλεξίας δεν ήταν διαθέσιμη προς το τέλος της δεκαετίας του '50 - η κακή ορθογραφία σαν τη δική μου θεωρήθηκε ως ψυχολογικό πρόβλημα από το γλωσσικό θεράποντα που αξιολόγησε τη μυστηριώδη περίπτωσή μου. Όταν οι επανειλημμένες σειρές μαθημάτων της γλωσσικής θεραπείας κρίθηκαν να μην έχουν κανένα ευδιάκριτο αποτέλεσμα, με παρέπεμψαν στον σχολικό ψυχίατρο."


Bruce Jenner - Κάτοχος χρυσού ολυμπιακού μεταλλίου "Μόλις που κατάφερα να τελειώσω το σχολείο. Το πρόβλημα ήταν μαθησιακή δυσκολία, σε μία εποχή που δεν μπορούσα να βρω πουθενά βοήθεια."


Magic Johnson. "Θέλησα να δείξω σε όλους ότι μπορούσα να κάνω το καλύτερο δυνατόν και ότι επίσης θα μπορούσα να διαβάσω."


Jodie Kidd - μοντέλο. "Ήμουν συνηθισμένη να με βγάζουν έξω από την τάξη. Ήταν σοκ για μένα το να μη με βγάζουν έξω κάθε μέρα και σε κάθε μάθημα". Την απέβαλαν δύο φορές και την απείλήσαν με οριστική αποβολή. "Μίσησα την ακαδημαϊκή εργασία" – Απέτυχε σε όλα τα μαθήματα εκτός από την τέχνη.


Lynda La Plante – συγγραφέας τηλεοπτικών σειρών: "Prime Suspect", "Widows", "She's Out", "The Governor". "Δεν εντοπίστηκε η δυσλεξία μου έως την ηλικία των 12. Εκείνες τις ημέρες νόμιζα ότι ήμουν καθυστερημένη. Δεν αισθάνθηκα ποτέ οικειότητα με το γραπτό λόγο έως ότου κάποιος μου έδωσε μια γραφομηχανή. Αλλά, ακόμα και σήμερα, δεν δίνω ποτέ τα γραπτά μου αν πρώτα δεν τα έχει ελέγξει κάποιος βοηθός μου.."


Lloyd Le Blanc and Judith Holmes Drewery - γλύπτες που έχουν μαζί μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση. Οι επιχειρησιακές συναλλαγές ήταν ένας εφιάλτης έως ότου επένδυσαν σε ένα σύστημα υπολογιστών που αναγνωρίζει την ομιλία τους. "Έχει αλλάξει τις ζωές μας κι έχει ωθήσει την επιχείρησή μας. Δεν πρέπει πλέον να στηριζόμαστε σε άλλους για να διαβάζουν και να γράφουν τα έγγραφα για μας."


Simon Menzies - ζωγράφος. "Ήμαστε ευφυείς, αλλά ήμαστε και δυσλεξικοί. Αυτό μας σκληραγώγησε, μας έκανε να προσπαθήσουμε σκληρότερα. Είμαι βέβαιος ότι γυρίσαμε στα καλλιτεχνικά πράγματα για να αποδείξουμε σε άλλους ανθρώπους ότι δεν ήμαστε ηλίθιοι."


Andrew Menzies - σκηνοθέτης του Hollywood. "Ανησυχούσα ότι θα κατέληγα εργάτης εξόρυξης πετρελαίου."


Sarah Miles - ηθοποιός, συντάκτης και θεατρικός συγγραφέας. "Αποβλήθηκα από τέσσερα σχολεία. Ακόμη και σήμερα διαβάζω με δυσκολία."

"famous dyslexic" - Διάσημοι δυσλεξικοί ~ To χαμομηλάκι



Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου