Ένα σπουδαίο δώρο στο φιλότεχνο κοινό έκανε η Interpol στην προσπάθειά της να εντοπίσει έργα τα οποία έχουν κλαπεί και αγνοούνται εδώ και δεκαετίες. Δημιούργησε μία σπάνια διαδικτυακή «πινακοθήκη» που αριθμεί περί τις 34.000 έργα τέχνης και είναι προσβάσιμη σε όσους ...έχουν Ίντερνετ.
Σύμφωνα με το Βήμα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πληκτρολογήσουν στον υπολογιστή τους τη διεύθυνση http://www.interpol.int/Public/WorkOfArt/dbaccess.asp μέσω της οποίας θα καταθέσουν αίτηση για να λάβουν τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης στην ιστοσελίδα.
Μόλις λάβουν τους κωδικούς θα μπορούν να θαυμάσουν από την οθόνη του υπολογιστή τους έργα των Ρέμπραντ, Βερμέερ, Καραβάτζιο, Πικάσο, Σεζάν, Μανέ, Ντεγκά, Νταλί, Χένρι Μουρ και όχι μόνο.
Η «πινακοθήκη» αποτελείται από συνολικά 26 κατηγορίες τέχνης και καλλιτεχνικών αντικειμένων.
«Θέλαμε η νέα ιστοσελίδα να είναι προσβάσιμη από όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους» σημειώνει ο ντετέκτιβ της Ιντερπόλ Καρλ-Χάιντς Κιντ, συντονιστής της Μονάδας Έργων Τέχνης του οργανισμού. «Η νέα ιστοσελίδα προορίζεται, βεβαίως, εν μέρει για μουσεία ή εμπόρους τέχνης που μπορεί να έχουν αμφιβολίες για ένα έργο τέχνης που φθάνει σε αυτούς, θα θέλαμε όμως να τη δει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό» συμπληρώνει
Σύμφωνα με το Βήμα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πληκτρολογήσουν στον υπολογιστή τους τη διεύθυνση http://www.interpol.int/Public/WorkOfArt/dbaccess.asp μέσω της οποίας θα καταθέσουν αίτηση για να λάβουν τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης στην ιστοσελίδα.
Μόλις λάβουν τους κωδικούς θα μπορούν να θαυμάσουν από την οθόνη του υπολογιστή τους έργα των Ρέμπραντ, Βερμέερ, Καραβάτζιο, Πικάσο, Σεζάν, Μανέ, Ντεγκά, Νταλί, Χένρι Μουρ και όχι μόνο.
Η «πινακοθήκη» αποτελείται από συνολικά 26 κατηγορίες τέχνης και καλλιτεχνικών αντικειμένων.
«Θέλαμε η νέα ιστοσελίδα να είναι προσβάσιμη από όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους» σημειώνει ο ντετέκτιβ της Ιντερπόλ Καρλ-Χάιντς Κιντ, συντονιστής της Μονάδας Έργων Τέχνης του οργανισμού. «Η νέα ιστοσελίδα προορίζεται, βεβαίως, εν μέρει για μουσεία ή εμπόρους τέχνης που μπορεί να έχουν αμφιβολίες για ένα έργο τέχνης που φθάνει σε αυτούς, θα θέλαμε όμως να τη δει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό» συμπληρώνει
σημ. τσατάκι: μαζί με την όλη αυτή προσπάθεια παρατηρούμε οτι υπάρχει ένα έξυπνο φακέλωμα, αφού για να γραφτείς και να πάρεις κωδικό σου ζητάνε ( την μάνα σου και τον πατέρα σου ) !!!
τί θα τα κάνουν άραγε όλα αυτά τα στοιχεία που σε βάζουν να τα δηλώσεις για να μπείς να δείς την << πινακοθήκη >> ;
Γιατί να μην είναι ελεύθερα προσβάσιμη ώστε, να τη δει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό,
κύριε ντετέκτιβ της Ιντερπόλ Καρλ-Χάιντς Κιντ ; όπως μας λέτε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου