Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Βρισιες στα…. αρχαια ελληνικα - Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου


Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα

Λάβε κίναιδε = Πάρ‘τα πο***στη

Ύπαγε γαμηθείναι = Άντε μαμήσου…


Όδευε εις συνουσίαν = Άντε μαμήσου

Λάβε τους όρχεις ημών = Πάρ’τα @@ μας

Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον που***

Λάβε έναν αυνανιστήν = Πάρε ένα μακάκα!

Κάμνω σε τι,μήτηρ; = Τι σου κάνω μάνα μου;

Άλφα τράπεζα πίστεως = Πρώτο τραπέζι πίστα

Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει = Χέσε ψηλά κι αγνάντευε

Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα @@!

Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα @@ μου!

Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου = Μαμώ το μ**νί της μάνας σου

Σου συνουσιάζεται ο οίκος που διαμένεις ομοφυλόφιλε = Σου μαμιέτε το σπίτι π**στη

Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής = ΧοντρομαΚάκας

Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλιό ομοφυλόφιλε = Θα σου μαμήσω το σπίτι παλιό***ουστα!!!!

Της επιχρήμασις εκδηλωμένης γυναικός το σίδερον κιγκλίγωμα = Της πουτ@@ας το κάγκελο!!!

Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους

Λάβε πέντε,ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός) = Πάρε πέντε,ρε μαλ*κα!(μαζί με φάσκελο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου