Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Το τανγό της ΠΟΡΔΗΣ . .. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΤΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΥΝ

Προσπάθησα πολύ να σε κρατήσω
και σφίχτηκα σκληρά μήπως κι αντέξω
αν μου 'φευγες δε θα γυρνούσες πίσω
το ήξερα πως θα 'φευγες μια κι έξω

Και θα 'τανε φριχτό να μου 'χες φύγει
την ώρα που ησύχαζεν η πλάση
πολλοί δε θα το νιώθαν, μα οι λίγοι
θα ξέρανε καλά πως σ' έχω χάσει

Μα όσο κι αν κρατήθηκα
Μα όσο κι αν φυλάχτηκα
Πιο πάνω δε βαστήχτηκα
και σ' άφησα να φύγεις

Κι απαλλάχτηκα
απαλλάχτηκα
Μ' ανακούφιση ανάπνευσα
ξαλάφρωσα

Κι απαλλάχτηκα
απαλλάχτηκα
Μια φορά μονάχα έκλαυσα
ξαλάφρωσα

Σκεφτόμουν αν μου φύγεις τι θα κάνω
και ίδρωνα για να σε συγκρατήσω
μα το 'ξερα πως για να μην πεθάνω
θα έπρεπε στο τέλος να σ' αφήσω

Μου ξέφευγες εσύ κι εγώ με τρόμο
κρατιόμουνα κι ας κόντευα να σκάσω
δεν ήθελα μπροστά σε τόσο κόσμο
να πω "με συγχωρείτε" και να κλάυσω


Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης
Πρώτη εκτέλεση: Χάρυ Κλυνν


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου