Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Αυτός ο Φλεβάρης δεν ήταν κουτσός. Οι εμφανίσεις του Θέμη Ανδρεάδη του έδωσαν και τις υπόλοιπες ημέρες που του λείπουν

Ο σπουδαίος αυτός καλλιτέχνης τελειώνοντας  τις λαμπρές του εμφανίσεις ευχαρίστησε απο την σελίδα του στο facebook, όλους εκείνους που, όπως το αισθάνεται, τον τίμησαν με την παρουσία τους στις μοναδικές και λαμπρές αυτές βραδιές στο Zoom στην πλάκα.

Εμείς να του ευχηθούμε να είναι πάντοτε καλά και να μας ξαναδώσει την χαρά να τον ξαναπολαύσουμε.

Στην σημερινή βαρυχειμωνιά - κοινωνική και καλλιτεχνική - ο Θέμης Ανδρεάδης είναι οι Αλκυονίδες μέρες που όλοι χρειαζόμαστε για να ελπίζουμε οτι θα έρθει η Ανοιξη.

παραθέτω τίς Ευχαριστίες του Θέμη......




Αγαπημένοι μου φίλοι, χτες βράδυ-μια νύχτα με Πανσέληνο-ήταν η τελευταία και λαμπρότερη εμφάνισή μου στο Zoom. Νοιώθω την ανάγκη να εκφράσω μέσα από το FB, τις ευχαριστίες μου. Πρώτα όμως θα εκθέσω μερικές σκέψεις μου, που έρχονται αβίαστα, και οδηγούν σε συμπεράσματα...
Έχοντας 20 χρόνια καλλιτεχνικής σιωπής από τα δημ...όσια δρώμενα, ξάφνου, αποφάσισα να σηκωθώ και ν΄ανοίξω την πόρτα μου στον '' έξω κόσμο'' έχοντας δίπλα μου ΕΣΑΣ, τους φίλους μου τους ψηφιακούς πού πήρατε Σάρκα και Οστά όταν σας το ζήτησα, αποδεικνύοντας πως είστε φίλοι και σύντροφοι, ΑΛΗΘΙΝΟΙ. Πήγα-μαζί σας- για δύο εμφανίσεις στο Zoom και αυτές έγιναν 12 !!! και με μεγάλη επιτυχία, δίνοντας μου την ευκαιρία να διαπιστώσω άμεσα πως αυτό που λέμε '' η φλόγα '' παραμένει ενεργή. Την είδατε και εσείς την είδα και εγώ. Μοιραστήκαμε μαζί ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. Ευχαριστώ απο καρδιάς όλους σας, έναν προς έναν, μία προς μία, για την αθρόα προσέλευσής σας στα συνεχή καλέσματά μου. Φωτίσατε και λαμπρύνατε αυτές τις βραδιές, με τα χαρούμενα πρόσωπά σας και με την παρουσία σας αφήσατε παρακαταθήκη για μελλοντικές '' κοινωνικές ανατροπές'' συνύπαρξης, συμπαράστασης και αλτρουισμού. Γι αυτό, σ΄αυτές τις γκρίζες εποχές...ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

η σελίδα του Θέμη Ανδρεάδη στο facebook ΕΔΩ 
και η ομάδα  του που σας συστήνω να γίνεται οπωσδήποτε μέλη ΕΔΩ

Bookmark and Share


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου