Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Η έκθεση της μαθήτριας που διάβασε ο ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ και συγκλόνισε το πανελλήνιο!!


Στην εκπομπή του Λαζόπουλου διαβάστηκε αυτή η έκθεση μιας μαθήτριας Γ΄ Γυμνασίου από την Καλαμάτα...


το βίντεο εδώ
ΕΚΘΕΣΗ

 Θέμα : "Τον τελευταίο καιρό η Ελλάδα προβάλετε με αρνητικό τρόπο από τα διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης κι εσείς ως Έλληνες αισθάνεστε εξοργισμένοι και απογοητευμένοι. Θεωρήτε ότι δεν εκτιμάτε η συμβολή της χώρας μας στον παγκόσμιο πολιτισμό; Να γράψετε ένα άρθρο που θα δημοσιευτεί σε μία  ξένη εφημερίδα στο οποίο θα προσπαθήσετε να ανατρέψετε με επιχειρήματα αυτή την αρνητική  εικόνα."
------------
Εξ' αρχής είμαι εκτός θέματος αλλά δεν με πειράζει. Δεν πρόκειται να δικαιολογηθώ μα ούτε και να σωπάσω. Δεν σκοπεύω να γράψω αυτή την έκθεση γιατί απλούστατα δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσω τα πιστεύω μου και τα ιδανικά μου. Η Ελλάδα έχει κερδίσει με το σπαθί της το μίσος που τρέφω γι αυτήν σε σημείο που δεν θεωρώ πως είναι χώρα μου. Δεν φταίει η πολιτική της χώρας για τα χάλια, μα η ίδια η στάση του νεοέλληνα. Είναι απαθής και απλώς συμβιβάζετε, μα παράλληλα γίνετε το ίδιο με αυτό που χλευάζει. Ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα και όχι εξ αιτίας αυτών που λένε για την χώρα αλλά γιατί στην ουσία είναι αλήθεια. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να την υπερασπιστώ, μα ειλικρινά δεν το αξίζει.
Εξ αρχής μου κακοφάνηκε η επιλογή αυτού του θέματος γιατί έμμεσα ή μη, προσπαθήτε να μας περάσετε αυτή τη κλασική αίσθηση της ανάγκης να υπερασπιζόμαστε  και να αγαπάμε την χώρα μας.
Ας το κάνουμε μα όταν έχουμε λόγο.
Σχεδόν γελοία μου φάνηκε η φράση: "κι εσείς ως Έλληνες αισθάνεστε εξοργισμένοι και απογοητευμένοι."
Λοιπόν, δίκιο έχετε, μα εγώ προσωπικά διαφωνώ σε κάτι. Θα έλεγα λοιπόν αντί γι αυτό να λέγατε : "εσείς ως Έλληνες αισθάνεστε εξοργισμένοι και απογοητευμένοι απ'την πατρίδα σας και με τα χάλια που έχει.   Σίγουρα ντρέπεστε γι'αυτήν . Τι θα αλλάζατε λοιπόν; "

Για μένα αυτό θα ήταν αλήθεια και όχι αυτά τα ψεύτικα λόγια που προσπαθούν να μας μεταδώσουν το μικρόβιο του Έλληνα που βολεύετε στις καταστάσεις και κοιτά μόνο να δικαιολογήτε και νιώθει καλά γιατί έχει γίνει συνήθεια και τρόπος ζωής. Στην ουσία δεν ένοιωσε ποτέ του το αντίθετο για να ενοχλήτε.
Φεύγοντας από εδώ θα μπορούσα να έχω γράψει λόγια δικηγόρου, να βαθμολογιόμουν και να τελείωνε εκεί, γιατί έχω δυνατότητα να γράψω άθλια επιχειρήματα τύπου " η Ελλάδα έδωσε το φώς, τον πολιτισμό "
Για πείτε μου όμως τι σημασία έχει το παρελθόν όταν μια πέτρινη καθοριστική γραμμή τα χωρίζει από το μέλλον;  Περηφάνια θα ένοιωθα για τους Έλληνες που πολέμησαν για κάποια ιδανικά έχοντας ήθος και αρχές για τους αρχαίους φιλόσοφους.
Μα υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα ανάμεσα μας, που προκαλεί ντροπή η χρήση αυτών των σπουδαίων ονομάτων - προσώπων με σκοπό τον εφησυχασμό για την κατάντια της Ελλάδας. Είναι ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ.
Πολύ   πιθανόν να μην διαβάσετε την έκθεση μου έχοντας αντιληφθεί ότι είμαι εκτός θέματος. Αλλα πείτε μου, αυτό είναι πως στο σχολείο πλάθουμε προσωπικότητα - χαρακτήρα, άμα δεν ακούτε την γνώμη μιας εφήβου απλά και μόνο επειδή είναι ενήμερη και κάποια στιγμή θα υποταχθεί  κι αυτή συνεταζώμενη στο γελοίο Ελληνικό κοινωνικό σύνολο; Τότε ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ
Αν απ'την άλλη δεν το διαβάσετε επειδή σας πιέζει ο χρόνος τότε δεν με νοιάζει καθόλου. Το έγραψα για μένα και για κανέναν άλλον. Φεύγοντας από εδώ θα γελάει η ψυχή μου που ξεγυμνώνω  την αλήθεια κι είναι καμάρι για μένα να μην ξεπουλιέμαι για 10 χαζομονάδες που καμία σημασία δεν έχουν. Το βράδυ θα κοιμηθώ χίλιες φορές πιο ήσυχα  απ' το αν είχα γράψει αυτή την ψεύτικη έκθεση.

Κλείνοντας θέλω απλά να πώ πως για όλα αυτά η Ελλάδα είναι χάλια και δεν πάει μπροστά. Με όλους εσάς τους κλασικοέλληνες η χώρα πνίγεται στο ψέμα και στην απάτη κι απλά και μόνο επειδή δικαιολογήτε συμβάλετε στην καταστροφή της και τίποτα πια δεν έμεινε να θυμίζει την παλιά καλή Ελλαδίτσα.
Τέλος δεν είμαι αυθάδης απλώς λέω αλήθειες που πονάνε κι αρνήστε να τις παραδεχτήτε. Εγώ όμως το κάνω και χαίρομε γι αυτό.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

απομαγνητοφώνηση : tsataki
-------------

τα σχόλια δικά  σας..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου