Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Μάριος Τόκας .... 2 Χρόνια μακρυά μας!!!

Xθες εορτάσαμε τη μνήμη του Μάριου Τόκα. O Μάριος Τόκας, είναι ένας από τους μεγαλύτερους συνθέτες που έβγαλε το Ελληνικό Γένος. Η μουσική του βγαλμένη από την ραχοκοκαλιά του Ελληνισμού, βγαλμένη από των Ελλήνων τα Σφάλματα, βγαλμένη από την πονεμένη ψυχή του Έλληνα της Κύπρου, του Πόντου, της Σμύρνης, της Βορείου Ηπείρου, βγαλμένη από την τέφρα, την προσφυγιά, το κλάμα, τον καημό, την επιθυμία, τη νοσταλγία και προπάντων ΒΓΑΛΜΕΝΗ από τα ΣΠΛΑΧΝΑ του και των ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ..... θα σκεπάζει ΑΙΩΝΙΑ τη Ζωή μας!

Δείτε το Βίτεο ΕΔΩ ....



Ενα υπέροχο τραγούδι ερμηνευμένο από τον αξέχαστο Διονύση Θεοδόση με τη βελούδινη φωνή που τόσο πρόωρα έφυγε από κοντά μας...

Στίχοι: Ανδρέας Νεοφυτίδης
Μουσική: Μάριος Τόκας
Πρώτη εκτέλεση: Διονύσης Θεοδόσης

Σκόρπιζαν τα χρόνια κι η αγάπη μου, δίχως πυξίδα
έγραφε κύκλους στ' άδειο λιμάνι μου
κι άπλωνα τα χέρια στο σκοτάδι μου κι άγγιζα μόνο
μόνο το σχήμα του κορμιού σου στο κρεβάτι μου

Κι όλο εγώ περίμενα κι όλο εγώ περίμενα
να σ' έφερνε ένα πλοίο
κι όλο εγώ περίμενα αγάπη μου στο κρύο
γύρισες, κι όμως, λέει το βλέμμα σου αντίο

Έκλεινα τα μάτια, άναβε ο πόθος μου, η νύχτα ατέλειωτη
μια γιορτή που τελειώνει όλος ο κόσμος μου
κι άπλωνα τα χέρια στο σκοτάδι μου κι άγγιζα μόνο
μόνο το σχήμα του κορμιού σου στο κρεβάτι μου

Κι όλο εγώ περίμενα κι όλο εγώ περίμενα...

αναρτήστε το στις 
σελίδες σας πατώντας
το κουμπί SHARE
Bookmark and Share


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου