Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Το troktiko δεν άντεξε το χαμό του Γκιόλια.

Το troktiko δεν άντεξε το χαμό του Γκιόλια. Καληνύχτα troktiko Καληνύχτα troktiko


«Καληνύχτα Ελλάδα, ο τόπος που γέννησε την Δημοκρατία κατάντησε να σκοτώνει την ελευθερία της έκφρασης. Καλό ταξίδι Σωκράτη και να μας προσέχεις από εκεί πάνω».
Με τα λόγια αυτά και με τίτλο «Η τελευταία ανάρτηση του τρωκτικού. Καληνύχτα Ελλάδα» το γνωστό μπλογκ σταμάτησε τη λειτουργία του στις 00:18 του Σαββάτου 24 Ιουλίου.
Τέσσερις μέρες μετά τη δολοφονία του αδικοχαμένου δημοσιογράφου Σωκράτη Γκιόλια, συνεργάτες και φίλοι του, προχώρησαν στην οριστική διακοπή της λειτουργίας του μπλογκ, το οποίο επιχείρησε μία διαφορετική προσέγγιση στην ενημέρωση.
Η απόφαση δεν ήταν εύκολη, όπως φαίνεται και από τις λιγοστές αναρτήσεις που έγιναν στο μπλογκ τις τελευταίες ώρες. Όλες  στρέφονταν γύρω από τον δολοφονημένο Σωκράτη και την αναγκαιότητα η μη της συνέχισης αυτού του διαφορετικού εγχειρήματος.
Σαν να βρισκόταν σε επικοινωνία  με τον Σωκράτη Γκιόλια, ο άνθρωπος στον οποίο έπεσε ο κλήρος να ανεβάσει την τελευταία ανάρτηση ταλαντεύτηκε ώσπου να πάρει την τελική απόφαση.
«Το ξέρω ότι θέλεις να συνεχίσω, όμως δεν μπορώ πια. Δεν έχω άλλη δύναμη φίλε μου, δεν έχω τη δύναμη!», είχε γράψει σε προηγούμενη ανάρτηση, απευθυνόμενος στον δημοσιογράφο που έφυγε πριν μέρες από τις σφαίρες, με τις οποίες κάποιοι αποφάσισαν να κόψουν το νήμα της ζωής του.
Και λίγη ώρα μετά έγραψε τους τίτλους τέλους...
"Το ξέρω ότι θέλεις να συνεχίσω, όμως δεν μπορώ πια. Δεν έχω άλλη δύναμη φίλε μου, δεν έχω τη δύναμη! Μου λείπεις! Σ' όλους λείπεις. Όμως να ξέρεις ότι το όνειρό σου δεν πέθανε, δεν έφυγε. Ήρθε και ρίζωσε στις καρδιές όλων.

Το όνειρο ζει, το όνειρό σου έγινε εφιάλτης για κάποιους...

Φίλε καλό βράδυ!

ΤROKTIKO"
Καληνύχτα Ελλάδα, ο τόπος που γέννησε την Δημοκρατία κατάντησε να σκοτώνει την ελευθερία της έκφρασης.


Καλό ταξίδι Σωκράτη και να μας προσέχεις απο εκεί πάνω.

Tsataki : ενα τραγούδι για σένα φίλε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου