Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Μαίρη Χρονοπούλου: ''Θα αυτοκτονήσω!''

Με μία συγκλονιστική εξομολόγηση στο περιοδικό Ciao η Μαίρη Χρονοπούλου σοκάρει τους πάντες λίγες μέρες πριν αναχωρήσει και πάλι για το Ισραήλ, προκειμένου να υποβληθεί σε επτά επώδυνες επεμβάσεις. ''Δεν θέλω να μεγαλώσω κι άλλο και να είμαι ανήμπορη. Θα αυτοκτονήσω!''...

Η αγαπημένη ηθοποιός του παλιού ελληνικού κινηματογράφου περνάει εδώ και χρόνια τον δικό της Γολγοθά. Καθηλωμένη στο αναπηρικό της καροτσάκι και με τις πληγές από τα εγκαύματα σε όλο της το σώμα - μετά το ατύχημα που είχε πριν από 18 μήνες - να μη λένε να κλείσουν, η Μαίρη Χρονοπούλου ετοιμάζει τις βαλίτσες της για το νοσοκομείο Χαντάσα του Ισραήλ, όπου και θα υποβληθεί σε επτά πολύωρες και επώδυνες χειρουργικές επεμβάσεις. Τρεις στα ...
μάτια, δύο στις επιγονατίδες, μία στο ισχίο και μία στα εκτεταμένα εγκαύματα που την ταλαιπωρούν.

''Ένα θα σας πω: Παντρεύτηκα τον πόνο. Ουρλιάζω μέρα νύχτα. Παίρνω παυσίπονα αλλά δεν μπορώ να πω ότι με ανακουφίζουν ιδιαίτερα. Κοιμάμαι για να μην πονάω. Οι πληγές από τα εγκαύματα σε όλο μου το σώμα δεν λένε να κλείσουν. Είμαι καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι και τώρα ετοιμάζομαι να κάνω άλλο ένα ταξίδι στο Ισραήλ μήπως και καλυτερεύσω. Τώρα, πώς θα αντέξω τόσες επεμβάσεις, ο Θεός ξέρει. Προσεύχομαι και ελπίζω από αυτό το ταξίδι να γυρίσω όρθια. Φεύγω αυτές τις ημέρες για να προλάβω τις ζέστες στο Ισραήλ. Μου κάνουν πολύ καλό τα μπάνια στη Κακιά Θάλασσα.'' δηλώνει προκαλώντας ανατριχίλα ακόμα και στον πιο αδιάφορο...

Κι ύστερα έρχεται μία δήλωση - βόμβα. ''Δεν θέλω να μεγαλώσω κι άλλο και να είμαι ανήμπορη. Θα αυτοκτονήσω! Δεν θέλω να γίνω σαν τη μάνα μου που είναι 102 ετών, κατάκοιτη και χωρίς επαφή με το περιβάλλον. Τέτοια ζωή δεν τη θέλω. Προτιμώ να βάλω μόνη μου ένα τέλος''

Στα 78 της χρόνια, η Μαίρη Χρονοπούλου έχει για μόνη συντροφιά της την τηλεόραση και τα βιβλία της. Παρακολουθεί την καθημερινή τουρκική σειρά ''Χίλιες και μία νύχτες'', αφού, όπως λέει, της αρέσουν τα μάτια του Ονούρ και το μόνο για το οποίο προσεύχεται είναι να σταθεί ξανά όρθια στα πόδια της...

Ορισμένες φορές η μοίρα επιφυλλάσσει πολύ σκληρά παιχνίδια για κάποιους ανθρώπους. Ευχόμαστε από καρδιάς, στο τέλος να της χαμογελάσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου