Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

«Δημόσια Δήλωση Συγγνώμης» από τον σκιτσογράφο Σπύρο Ορνεράκη κά­τοικο Οβριοκάστρου Κερατέας και πολιορκη­μένο εδώ και καιρό από τα ΜΑΤ


Ο δημοσιογράφος της Καθημερινής κος Παπαχελάς με  άρθρο του στην εφημερίδα αναρωτιέται..."Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς συμβαίνει στην Κερατέα"
Και συνεχίζει λέγοντας για τους κατοίκους..."Δεν μπορούν όμως κάποιοι εξ αυτών να συμπεριφέρονται σαν μέλη συμμοριών που δεν σέβονται τίποτα."
Πραγματικά και εγώ δεν καταλαβαίνω το άρθρο του κου Παπαχελά τι σκοπούς εξυπηρετεί ;
Αφού θέλει πραγματικά να μάθει ας διαβάσει την δήλωση ενός μεγάλου καλλιτέχνη που με την παρουσία και τις δημοκρατικές του αντιλήψεις είναι πιστεύω ο μόνος που μπορεί να απαντήσει στον Alexis για το τι πραγματικά συμβαίνει στην Κερατέα....


Από τον σκιτσογράφο Σπύρο Ορνεράκη, κά­τοικο Οβριοκάστρου Κερατέας και πολιορκη­μένο εδώ και καιρό από τα ΜΑΤ, καθώς έχει την ατυχία το σπίτι του να βρίσκεται στο πεδίο μά­χης στο οποίο έχει μεταβάλει ολόκληρη την Κε­ρατέα η κυβέρνηση, λάβαμε και δημοσιεύουμε χωρίς σχόλια την παρακάτω επιστολή, η οποία φέρει τον τίτλο...

«Δημόσια Δήλωση Συγγνώμης»:
«Ζητώ συγνώμη! Από τον Έλληνα φορολο­γούμενο και τον δεινά οικονομικά ταλαιπωρη­μένο πολίτη, για τη μοναδική φύλαξη από την Πολιτεία της μόνιμης κατοικίας μου στο Οβριόκαστρο Κερατέας, της οικογένειας και της πε­ριουσίας μου και την πρόθεση αξιοποίησης του περιβάλλοντος χώρου, σε τόπο χλοερό, σε τόπο αναπαύσεως και γαλήνης εύοσμο και ιδιαίτερου κάλλους ΧΥΤΑ. Σε καμιά κατοσταριά μέτρα από την πόρτα μου η πολιτεία φρόντισε να
διαθέσει τέσσερα (4) αστυνομικά μπλόκα για τη φύλαξή μου. (Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει ένα έως δύο το πολύ).
Τρεις ολόκληρους μήνες είπα να κάνω πως δεν καταλαβαίνω. Έλα όμως που δεν μπόρεσα να το κρατήσω μυστικό!! Όλον αυτόν τον και­ρό, λες και με γιορτάζουν, πέφτουν κάθε βράδυ εκατοντάδες βεγγαλικά, καπνογόνα, φωτιές και εκρηκτικά. Ε, είπα κι εγώ, δεν πάει άλλο! Έχω υποχρέωση σαν Ευρωπαίος πολίτης ν’ απολογη­θώ και να ομολογήσω ότι:
1. Παραβιάζονται τα προσωπικά μου δεδομένα με τον έλεγχο τον δικό μου και λοιπών συγ­γενών και φίλων, απαιτώντας η πολιτεία επίδει­ξη ταυτότητας και ό,τι συνεπάγεται απ’ αυτό. 2. Παραβιάζονται τ’ ανθρώπινα δικαιώματά μου με την απαγόρευση της ελεύθερης δι­ακίνησης ως πολίτη δημοκρατικής ευρωπαϊκής χώρας.
3. Έκθεση σε κίνδυνο. Λόγω προβλημάτων υγείας παρεμποδίζεται η άμεση πρόσβαση ιατρικής βοήθειας.
4. Υποχρεωτική απομόνωση από φίλους και κοινωνικές υποχρεώσεις. Ζεύγος φίλων, που προσπάθησαν να με επισκεφθούν, υπέστησαν σωματικό έλεγχο και άλλοι υποχρεώθηκαν ν’ αφήσουν το αυτοκίνητό τους και πεζοί, εν μέσω κακών καιρικών συνθηκών, να ανέβουν έναν με­γάλο χωματόδρομο για να φτάσουν σπίτι μου. 5.Υποβάθμιση ποιότητας ζωής! Παρεμποδίζε­ται η πρόσβαση τεχνικών (ηλεκτρολόγων, υδραυλικών κ.λπ. εργατών) για την εύρυθμή λει­τουργία του σπιτιού και της περιουσίας μου. 6. Η συμπεριφορά αυτή με προσβάλλει και εξευτελίζει την προσωπικότητά μου. Όλα αυτά συμβαίνουν τρεις μήνες τώρα. Αυ­τό όμως που με πανικοβάλλει κυριολεκτικά εί­ναι μήπως το κράτος μου ζητήσει αμοιβή για την αστυνομική φύλαξη που μου παρέχουν.

Μετά τιμής
Σπύρος Ορνεράκης
Σκιτσογράφος

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Ποντίκι στις 20.3.2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου