Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Μίκης Θεοδωράκης :σας παρακαλώ, μην προτρέξετε να με καταδικάσετε χωρίς να ακούσετε, έστω για τελευταία φορά αυτά που σας λέω


Σκεφτείτε, ποιο συμφέρον μπορεί να έχει ένας άνθρωπος όπως εγώ, στην ηλικία που βρίσκομαι και που μπορώ να πω ότι τα έχω όλα, επιτυχία, φήμη, δόξα και προ παντός την αγάπη όλων των Ελλήνων χωρίς διακρίσεις; Κι εγώ σας αγαπώ όλους αδιακρίτως και μου προξενεί πόνο όταν είμαι αναγκασμένος να αποκαλύπτω και να καταγγέλλω συμπατριώτες μου για πράξεις για τις οποίες είμαι βέβαιος ότι βλάπτουν τη χώρα και τον λαό μας.
   
Γι' αυτό σας παρακαλώ, μην προτρέξετε να με καταδικάσετε και να με τοποθετήσετε εδώ ή εκεί χωρίς να ακούσετε, έστω για τελευταία φορά αυτά που σας λέω, γιατί ειλικρινά δεν ανήκω πουθενά αλλά μόνο στην Ελλάδα και η μόνη μου έγνοια είναι το συμφέρον όλου του λαού μας χωρίς διακρίσεις.


Το ίδιο και ως καλλιτέχνης θεωρώ τον εαυτό μου από τους λίγους που αποφάσισαν να γράψουν έργα για όλο τον λαό και όχι για μια μειοψηφία μορφωμένων, που δήθεν μόνο αυτοί καταλαβαίνουν έργα δύσκολα όπως είναι οι Συμφωνίες, τα Ορατόρια και οι Όπερες. Πρέπει να ξέρετε ότι ο κίνδυνος να γίνω κατανοητός από όλους τους Έλληνες ήταν πολύ μεγάλος, γιατί κινδύνευε η τέχνη μου να διαλυθεί μέσα στο πλήθος. Να γίνω αντί για λαϊκός, λαϊκιστής. Εύκολος, φτηνός. Εγώ όμως το διακινδύνευσα και είναι σαν να ήθελα να βάψω με το χρώμα της μουσικής μου όχι την πρόσοψη ενός σπιτιού ούτε μια γούρνα νερό αλλά όλο το Αιγαίο, δηλαδή να μπορέσει η μουσική μου όχι μόνο το τραγούδι αλλά και το Ορατόριο, όπως είναι το Άξιον Εστί, να φτάσει σε όλο τον λαό μας και να αγγίξει όλες τις καρδιές χωρίς διάκριση.


Διάβασε ή δές σε video  τις σκέψεις μου  για την Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών
δές και τις σκέψεις μου για να  παλέψουμε για ένα Λαό Ελεύθερο, Ανεξάρτητο, Ακέραιο, Άφοβο, Αυτοδύναμο
και επίσης για το ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ  ΣΤΙΓΜΑ της ΚΙΝΗΣΗΣ

και αποφάσισε εσύ τι πρέπει να γίνει
Αποφάσισε αν θα λάβεις μέρος στην προσπάθεια η απλώς θα κάνεις κριτική για την κριτική σε όλους και για όλα κι έτσι πάντα θα είσαι μόνος σου και δεν θα καταφέρνεις τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου