Welcome at Tsataki - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ


Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Κάθε όνειρό μου, έχει τ' όνομά σου ..


Ξέρεις γιατί; είσαι ολόκληρος ένα Όνειρο, μια μαγική Εικόνα...
Σε μια δύσκολη στιγμή μου σ' Ονειρεύτηκα, Μαγεύτηκα, δεν ήθελα να ξυπνήσω και παραμένω σ' αυτό τ' όνειρο, μαζί σου...
Γιατί εσύ διαφέρεις απ' τ άλλα όνειρά μου, είσαι ξεχωριστό, με ταξιδεύεις σ' έναν Υπέροχο Πλανήτη που μόνο εμένα πήγες, ήταν Απάτητος μέχρι χτες..
Εκεί δεν υπάρχει σκοτάδι, φόβος, πόνος, ανία.. εκεί ξέχασα τους εφιάλτες μου, μου ζήτησες να τους αφήσω πίσω πριν ξεκινήσουμε και σε άκουσα πιστά..
Είναι ένα υπέροχο Ταξίδι στα κρυμμένα ξεχασμένα και πληγωμένα Μονοπάτια..
Ο μόνος εφιάλτης τώρα πλέον είναι ο Εαυτός μου, μα συνεχίζω να ονειρεύομαι.. μαζί σου...
Σε θέλω εδώ για να μπορώ όλα όσο ζω να' ναι δικά σου..
Σε θέλω εδώ όνειρο γλυκό, να μοιραστούμε την λίγη χαρά μου...
Σε θέλω εδώ, τον εφιάλτη να ζωντανέψεις, να δώσεις πνοή μόνο με μια σου λέξη..
Κι όλα όσα υπάρχουν απ' μένα, θα είναι δικά σου, απόψε έλα...



απο την toxotina75

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου